وبگاه شخصی محمدسعیدمحمدی

کارشناس علوم حدیث ، دانش آموخته ی کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات و دکتری تخصصی فقه و حقوق

وبگاه شخصی محمدسعیدمحمدی

کارشناس علوم حدیث ، دانش آموخته ی کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات و دکتری تخصصی فقه و حقوق

بعد از مدت ها جابه جا شدن بین سایت ها و وبلاک های متعدد ، با بلاگ بیان آشنا شدم که به نظرم یکی از بهترین وبلاگ های فارسی است و در صدد امدم تا از این فرصت استفاده کنم و بساط سیاه نگاری خودم را اینجا پهن کنم تا برای مدتی هم اینجا بمانم ، برای چه مدت...الله اعلم.

طبقه بندی موضوعی

ترجمه اشعار الفیه ابن هشام - جلد اول

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۵۱ ب.ظ

همون طور که که قبلا گفته بودم البته با تاخیر ، جلد اول ترجمه ی اشعار الفیه ابن هشام رو بدون اضافات ، برای افرادی که می خوان سریع الفیه رو مرور کنند در اینجا قرار دادم . ان شاء الله به زودی جلد دوم رو هم آماده می کنم .. 

برای دانلود اینجا کلیلک کنید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۶
محمد سعیدمحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی